دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» در سال جدید باید تعدادی برنامه ها را از گوشی خود حذف کنید !

در سال جدید باید تعدادی برنامه ها را از گوشی خود حذف کنید !

آیا برنامه هایی که درسال جدید باید از گوشی حذف کنید را میشناسید !

اول - برنامه های مجانی یا رایگان : اگر به استفاده ازاین قبیل برنامه ها علاقه دارید باید نکاتی را بدانید تا بدرستی برای استفاده آن ها تصمیم بگیرید. برخی مجبورتان می‌کنند که به شیوه‌هایی پول خرج کنید. اکثرا اصلاً رایگان نیستند یعنی یا با سرقت اطلاعات شخصی شما درآمد دارند و یا خدمات پرداخت درون برنامه‌ را به شما اعمال میکنند.این برنامه‌ها معمولاً در آینده تبلیغات و آگهیهایی با مضامین علایق و نیازهایتان ترتیب میدهند و گاها اطلاعات شما را به اشخاص و شرکت‌های دیگر می‌فروشند. مثلا برنامه‌ها یی که برای تغییر چهره یا مقایسه چهره کاربر با افراد مشهور تعبیه شده اند نیز برای بالا بردن سطح کیفی الگوریتم‌های هوش مصنوعی شرکت‌های تجاری یا تحقیقاتی مربوطه مورد استفاده قرار می‌گیرند . 

از جمله آنها میتوان : وی پی ان های رایگان، فیس اپ و تعدادی از برنامه‌های مذهبی و برخی دیگر از برنامه

ها نام برد.    

دوم - برنامه هایی که خواب و استراحت برایتان نمیگذارند : بعضی برنامه‌ها باعث میگردد خانه شما به دفتر کارتبدیل شود و آسایش و آرامش جسمی و روانی را از شما میگیرند. از جمله برنامه‌هایی مثل : گوگل داکس،اسلک، آفیس،ایر تیبل، ترلو ،گوگل شیتس و اسکایپ اشاره کرد. اگر چه آنها کارها را سریعتر کرده و بعضا بسیار کاربردی اند، اما بهتر است آنها را بر روی گوشی خاص ساعت کاری خود که مختص فعالیت و کارتان است نصب کنید و در خانه از کار با آنها فارغ باشید. 

سوم - اپلیکیشن‌هایی که با بحث حریم خصوصی بیگانه اند : حریم شخصی در اینترنت مهم ترین و بحث برانگیزترین موضوع ها برای کاربران در سال ۲۰۱۹ بوده .با توجه به افزایش آگاهی کاربران و قوانین و مجازات های وضع شده برای شرکت های متخلف، این موضوع اکنون بسیار جدی تر شده اما هنوز هم برخی اپلیکیشن‌های تلفن همراه نسبت به آن بی توجه هستند و بهتر است از لیست برنامه ها حذف شوند. بیشتر بازی‌های موبایل هم در جرگه این زمینه ها فعالیت دارند. از جمله شرکت های معروف این چنینی می‌توان به مسنجر یا پیام رسان فیس بوک و نسخه موبایلی گوگل کروم که همیشه دستشان از اطلاعات کاربران پر است اشاره کرد.                                                                                      

چهارم - برنامه هایی که سودی جز افسردگی و دلهره ندارند : اپلیکیشن هایی که افراد را افسرده و دلگیر می‌کنند از مهم‌ترین برنامه هایی اند که باید حتما آنها را پاک کنید. تحقیقات علمی ثابت کرده که در شبکه‌های اجتماعی غالبا احساساتی نظیر عقب افتادگی، تنهایی و یاس به افراد القا میشود. بسیاری از افراد با نمایش عکس‌های شیک و غیرواقعی ازخود و بروز علایق و احساسات افراطی و غیرطبیعی از سفرها و روابط عاشقانه به فرد احساس عقب ماندگی از سایرین را می‌دهند. که گاهی به شدت روی سلامت، زندگی مشترک، شغل و سایر روابط و کار و خلق و خوی افراد جامعه تأثیر منفی می‌گذارند. پس بهتر است که با اراده قوی فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و غیره را سریعتر دور بریزید

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

پنجم - "پول خرج کنید" این کاریست که برخی برنامه‌ها مجبورتان می‌کنند انجام دهید: از نمونه‌های بین المللی آنها آمازون، ای بی و برنامه "والمارت" معروف ترند . در کشور ما هم نمونه‌های مشابه برنامه‌های خرید وجود دارد.برخی برنامه‌ها رسما و واقعی کاربر را مجبور به صرف هزینه و پول می‌کنند. بعضی بازی‌ها هم بعد ازچند مرحله رایگان ، پولی می‌شوند و بعد از ایجاد حس هیجان و رقابت با سایر بازیکنان یا مراحل بعد بازی شما را وادار به پرداخت هزینه هایی به جهت ادامه روند مینمایند. از جمله این بازی‌ها می‌توان به نسخه‌های مختلف بازی هری پاتر،فورت نایت، کندی کراش، جلی سگا، پوکمون گو، و غیره اشاره کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده